2013年2月10日星期日

给我点看得见的在乎

新年佳节,感触却特别深。心里不平静的话,真的很难融入于环境。很多事都变了吧。很多事情得解决,一个人解决的那种。因为.......就只有一个人啊。大家都在问怎么解决,也只是口头上说说而已。过度嬉皮笑脸。仿佛旁人也渐渐忘了你是有底线有尊严的一个人,这也只好归咎于自己的品性。能说什么呢?

我很累啊。

在我需要时,能不能给我一点,给我点看得见的在乎。

要求太多了吧?

算了,我从来就不是好侍候的人。既然我向来都是一人扒着脸皮去解决,那就继续扒,深入见骨也无所谓。我没问题没问题没问题,能解决能解决能解决。

题外话,一个女人可以一方面接受男友的礼物然后一方面说有点受不了男朋友?唉,这方面我从来就不擅长回答。不过总觉得这女人离我远了一些。人,果然容易善变。那我会不会变呢?


2 条评论:

匿名 说...

Greetings from Florida! I'm bored to tears at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I really like the information you present here and can't wait to take a
look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even
using WIFI, just 3G .. Anyhow, great blog!

my web page :: this is great
my site :: cash advance no teletrack

匿名 说...

With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation?
My blog has a lot of unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any solutions to help stop content from being stolen? I'd really appreciate it.


My web-site - best breast augmentation before and after